20 august 2018

Palju õnne Eesti ning väikesed ümberkorraldused :)

Alustan vabandustega oma jälgijate ees.
Heal lapsel on küll mitu nime, kuid mina otsustasin, et mulle piisab vaid ühest.
Minu facebooki konto kannab nime MO isetegemised ja , 
et asi natuke lihtsam oleks, on nüüdseks ka minu blogi nimeks MO isetegemised :)
Alguses veidi segadust tekitav, kuid arvan, et ei midagi hullu :)   
Vot sellised muudatused siis :)

Tänast Eesti sünnipäeva tähistasin mina aga Jaanioja talus.
Nimelt korraldab Jaanioja talu iga aasta 20. augustil laada `` Ausad asjad.`` 
Peale selle, et tegemist on imekauni kohaga on sel talul ka väga lahe pererahvas. 
Pereema Janika võrratute tegemistega saab tutvuda siin: 
Lillemantel
Janika lillemantlitest rääkisin ma põgusalt ka siin: Üks Eesti naine.

Kahjuks pildistada polnud eriti mahti, kuid mõned fotod sain ikka teha. 
Esmalt näitan ära paar hobuserauda, mis just laada jaoks tehtud sai: 
Selle ratsu omanikuks sai imearmas väike neiu, 
kes käis seda eelnevalt, lausa mitu korda, imetlemas :) 
Loodan, et  minu ratsu on talle õnnetoojaks . 


Ilm oli laadalist soosiv.
Tuli küll paar tiba vihma, kuid see oli vaid kasuks- peletas sääsed minema :)
 Nii palju kiitvaid sõnu ja nii palju häid emotsioone:)
Koju sõitsin poole kergema autoga.
Suur tänu kõigile!!
Vot sellise, lahedalt kõrveriku korstnaga, varjualuse ääres nautisime me kauplemist ja talu ilu :)

Olen päris veendunud, et ma suutsin ühe noormehe mõtted viia selleni,
et ta võtab, koos oma lastega,  ette tee Narva, Gagarini Keskusesse,
et  proovida ise ja lasta ka lastel proovida, seda klaasisulatamise kunsti :)
Põnev :)
Ja naabrid olid meil superlahedad.
Minust paremat kätt kauples Päivapäike oma ilusa ja omanäolise keraamikaga. 
Olen kindel, et igaüks leiab tema tööde seast endale midagi meelepärast.
Mina leidsin oma tütrele just selle ainuõige, just temale mõeldud tassi :)


 Minust vasakut kätt olev proua osutus aga minu klassiõe emaks!!!
No milline kokkusattumus, lausa uskumatu :)
Peale selle on ta ka Jaaniojal esitatava etenduse `` Kõrboja peremees`` lavastajaks.
Ja mida kõike ta veel ei tee! Naine nagu orkester :)
( Loodan südamest, et nad pääsesid sellest kohutavast paduvihmast,
mis meid kogu kodutee saatis.)
Temalt soetasin ma maailma parima maitseaine.
Ilma vorstirohuta on minu arvates üks pikk poiss lihtsalt üks loru pikk poiss :)
Ja poest juba selliseid maitseid ei osta :) 

Kommentaare ei ole: