25 september 2018

Silma otsaski ei kannata,kui ollakse pealetükkiv :P

Samas ennast vahel kõrvalt vaadates, ei saa ma öelda, 
et oleksin ise sellest patust puhas.
Aga see selleks. Pole tänase päeva teema.
Nii kui on bogis natuke pikem vaikus annab FB mulle teada, et: 

Saagu FB tahtmine :) :) 

Kes minu näoraamatu lehte ( MOisetegemised ) jälgib, 
on neid fotosid juba vast näinud.
Talletan nad ka oma blogisse.

Minu Batic glass teine katsetus, millega olen juba päris rahul.
Tehnika tundub imelihtne, 
kuid temaga lähemalt tuttavaks saades on ta kuradima salakaval. 
Iga väiksem eksimus, iga väiksem käevääratus või suhtumine
et ah, lähen mütsiga lööma,  maksab valusalt kätte.
Joonistame "tuhksuhkrule".
Ahjusoe :) 


Tegelikult pole ma ise seda vaagnat veel katsuda saanud. Meie kohtumine toimub septembri viimasel päeval, mil ma saan  ( endale omaselt )  oma vigu otsima asuda.
Ausalt öeldes tean ma hästi, millised vead ma tegin, 
kuid väike lootus ikka jääb, et ahi need oskuslikult ära peitis. 

Fotol on näha juba kaks!!
Kas Sina näed?


Fotod on tehtud Narva Käsitöömaja poolt.
Suur tänu õpetamast ja tunnustamast!

Kommentaare ei ole: