03 september 2018

Teadmistekuu uued teadmised.

Jagan siis Teilegi oma uusi teadmisi. 
Tehnika nimeks on batika klaasil, mille on välja töötanud  Lena Beckéus.
Narva klaasimeistrid käisid seda väljamaal õppimas ja jagasid lahkesti ka meiega omi teadmisi. Tundub, et Eestis seda tehnikat eriti ei kasutata, sest internetist infot otsides ei leidnud ma ühtegi viidet.  Küll aga sisestades otsingusse inglise keeles ``Batik Glass``,  on viiteid päris palju. 
                               Meist igaüks on vast läbi sõela kookidele tuhksuhkrut raputanud. 
                                 Nii lihtne see ongi, kõik muu sõltub juba tegija fantaasiast :) 
                                         Mina läksin meistriklassi ilma konkreetse ideeta. 
                                         Miks ma oma vigadest ei õpi? Aru ma ei saa!! 
                               Hakkasin aga otsast tegema ja välja tuli?  Taevas? Galaktika? 
                                                         Üldiselt on tegemist kalli lõbuga, 
                           sest selle tehnika puhul kasutatav klaasipuuder maksab päris palju. 
 Valmis vaagnast lootsin natuke rohkem.
Eks esimene vasikas läheb ikka aja taha.
Värvid jäid kahvatuks vaid seetõttu, et mõnedes kohtades oli puudri kiht liiga õhuke.
Järgmine kord olen targem :) 

Galaktika peale ahjuskäiku: 
Teemaga haakub ka meie üks suvelõpu tegemine.
Isa süda muretses, ema süda seevastu oli kahtlaselt rahulik :)
Kõrgelt kukkumist ei soovita isegi oma vaenlasele,
 kõrget lendu ikka ja alati kõigile, eelkõige oma lastele :)
                                           Vaatan, kaugelt tuleb üks täpike mu poole.
                                                 Ei ole täpike, see ju inimene.
                                    Tuleb lähemale, polegi inimene, minu poeg hoopis :) 
                               Kõrgus 3780 meetrit. Vabalangemine 49 sekundit. Kiirus 201 km/h :)
Tänan Skydive  meeskonda ja super lahedat  Veiko Sepandit :) 
, et meie suvelõpu nii ägedaks tegite.

PS! Galaktika vaagen ootab endale uut omanikku.
Kellele meeldib, palun võtta ühendust.
Tasuma peab vaid postikulu :) 

Kommentaare ei ole: