17 detsember 2018

Palu õnne Sulle, mulle, kõigile!

Selleks aastaks on  Tartu Rahvaülikooli keraamikakursused lõppenud. 
Harjusin juba ära selle , minu jaoks, meeletu tempoga ja nüüd on kuidagi kummaline, 
et teisipäeviti jääb sõit Tartu, mõneks ajaks, ära. 
Aga pole hullu, sest toanurgas seisab mul 20 kilo savi ja tutikad pannilabidadki on juba ostetud :) 

Tegin enda jaoks, spikriks või nii, eraldi lehe, 
kuhu kõik vajalik  koos fotodega kirja sai pandud.
Avalikuks ma seda lehte ei tee, sest noh, keda ikka huvitab?
Siin aga hakkan tasapisi näitama oma valmistöid.

 Valge linnusilma glasuur annab nii ilusa tulemuse.

 Aga ega ma tühja siia lobisema tulnud.
15. detsembril läks lukku minu imeväike kingiloos. 
Tänan kõiki osalejaid :) 
 Täna varahommikul loosis minu, veel unesegune, tütar välja võitja.
Palju õnne Merle! 
Palun kirjuta FB lehel, MO isetegemised, mulle sõnum ja lepime kokku, kuidas võit sinuni jõuab. 
Ilusat aasta lõppu kõigile!

Kommentaare ei ole: