06 juuni 2019

Ihkan vahel liputada saba

nagu ehtne peni,

pikalt keele välja riputada,

joosta seni

haukudes mõnd putukat või lindu,

kuni märkab

peremeeski minu rõõmsat indu

ja tas mõte tärkab

patsutada soosivalt mu turja.

Poeksin siis ta ligi

tundes uhkust, et ei lähe nurja

elu ometigi.


" Uhkus"
K.Kangur
 Tütre soovil, havi käsul valmis väike vaagen.

Kutsikas on maalitud angoobidega ja kaetud läbipaistva glasuuriga.
Taust kaetud kauni linnusilma glasuuriga. 
Proovisin ja katsetasin, katsetasin ja proovisin, 
kuid angoobi, vesivärvide moodi, voolama ma ei saanud.
Tuli midagi muud välja mõelda ja tulemusega jäin ma ise täita rahule :) 
 Need siiliprossid sõidavad aga õige pea uute omanike juurde neile hääd nõu jagama.
Serviti, ikka serviti :) 

Meil on beebiuudiseid ka!
Maakodu hoovile sõites tuterdas seal ringi neli harakatibu.
Nad on juba pesast välja liuelnud ning teevad maas usinasti lennuharjutusi. 
Üks neist, kõige noorem, kõige lollim, aga kõige ilusam,
põrutas meid nähes peadpidi aiavõrku kinni :)

Aitasin ta õrnalt sealt välja ning lasin teiste juurde.

Sind aga ma palun, ära korja maast linnupoegi ülesse, üldjuhul ei ole nad ohus.
Kui sul on kahtlus, siis enne linnupoja koju tassimist võta palun ühendust Eesti Metsloomaühinguga.
Telefon 5632 2200
E-post info@metsloom.ee

Palun, ära ole lapseröövel !

4 kommentaari:

evegr ütles ...

See nii Su enda koera moodi ja siilid nii ägedad. Harakatibu ka kenakene, aga head lendu talle!

MO isetegemised ütles ...

Aitäh Eve, eks ma jah püüdsin meie koera kutsikaaega vaagnale jäädvustada. Peaaegu õnnestus. Kartsin liiga palju musta kasutada, oleks võinud julgem olla :) Harakapere on niii lahe, küla pealt on vist kõik traadid kokku tassitud, sest pesa näeb välja nagu oleks alumiiniumist ja vasest tehtud. Nüüd meil talus viis harakat harakategusid tegemas!

Malle ütles ...

Nii armas!

MO isetegemised ütles ...

Aitäh Malle :)