11 detsember 2017

Scrapbooking Nataljaga

Kiikla käsitöömaja kutsus endale külla Natalja Jurgensi
kes lahkelt õpetas meile , 
kuidas teha jõuluehet-šeiker. 

Mulle väga meeldib käia koolitustel,
kus koolitaja ei ole mitte ainult oma ala meister, vaid ka väga, väga hea õpetaja :)
Natalja just selline ongi.
Ja kui õpetaja on hea on ju ka õpilased tublid :) 

Käsitöömajas valminud šeiker:
Ausõna, sellega saab šeikida!

 Kodus, käepärastest vahenditest tehtud.






 Kuigi ma varasemalt vingusin, et jõulud mulle ei meeldi,
 siis täna neid fotosid tehes leidsin ma ühe põhjusi, miks jõule armastada.
Saab jõuluvidinaid meisterdada :)

Suur aitäh Natalja !

Kõik poed on jõulukaupadest pungil.
Kodupoes käies jäin seda kulda ja karda vaatama, üks päkapikk ajas teist taga,
kommipakendid kõrgusid laeni.
Vägisi kiskus suu muigele.
Meie suur vend oli tol ajal viie aastane.
Hommikul päkapiku sussi seest kommi leides tuli ta seda ka mulle näitama.
Manasin näole nii üllatunud ilme kui suutsin ja küsisin, et kes küll talle kommi tõi, kas päkapikud?
Meie suur vend kehitas selle peale õlgu ja ütles, et ta ei tea kes tõi, võib-olla püha jänes!
Ju talle siis meeldisid lihavõttejänesed rohkem :)

Kommentaare ei ole: