10 detsember 2017

Sellised ilmavõõrad ja siiski kõikemõistvad.

Midagi nii armasnaljakat pole ma ammu juba teinud. 
Aga vahel on vaja, teeb tuju paremaks. 

No, kes suudaks nendele silmadele vastu seista. 
Ega siis `` Pisuhänna`` Laura ilmaasjata oma suurispea-kulli ära armunud, 
kelle silmad olevat olnud toredad- nii ilmavõõrad ja siiski kõikemõistvad :)  


 Minu Mürts pidi otse loomulikult kohe midagi kommenteerima.:) 
Esimene öökull pidi ok olema. 
Teine seevastu on kas kõva narkolaksu all või on tal äge kõhukinnisus. 
Ja siis läks lahti...
Terve perekond arutas naerust kõveras minu öökullibeebit: 
Teda oleks nagu herilane nõelanud. 
Või on tal hoopis sünnitrauma?
Äkki maitses esimest korda elus kaerahelbeputru?
Ei, ta on hoopis puuga pähe saanud. 
Ema, sa peaksid talle tähekesed ümber pea tiirlema panema. Nagu multikas, noh. 
Panin kirja vaid kõige leebemad variandid :) 
Ma püüdsin kogu hingest oma äbarikku kaitsta ja selgitasin,
et vaeseke on alles munast koorunud ja vaatab pärani silmi maailma,
kuhu ta sattunud on.
Aga ei mõjunud, sel korral olid mu lapsed halastamatud :)

Kommentaare ei ole: