11 oktoober 2018

Ega mu rahakott kummist pole ja tasapisi talve poole. Taaskasutus!

Kurb tõdeda, kuid minu rahakotis on küll rohkem igasuguseid kaarte kui raha.
Enamus kaarte on selliseid, mida ma kasutan kord aastas äkki, pahatihti harvemgi.
No, mida kurja ma neid siis kogu aeg kaasas tassin?

Nüüd võiks tulla pikk jutt sellest, kuidas ma vetsus istudes geniaalse idee peale tulin.
Kahjuks ei.
Interneti avarustes jäid mulle kunagi silma nendest rullidest tehtud minialbumid.
Minialbumid on küll vahvad, kuid mulle on ikkagi natuke vastukarva see fotode lõikumine .
Kuidagi kahju on.

Aga ega siis asi tegemata jää.
Minu arvates sobivad need vetsupaberi rullid suurepäraselt kaartide hoidjaks.

Pole just eluliselt vajalik vidin, kuid tasus proovimist.
Sellega saavad hakkama ka väiksemad lapsed, nii et edukat meistedamist :)




Tänane hommik algas autoakende sulatamisega.
Pole ka ime, sest üha tihedamini on kuulda hanede hüvastijätu hüüdeid.
Haned läevad, hallad taga.
Ühed lähevad, teised on läbirändel.
Tabasin parve siidisabasid nende puhkepausil:
 

Koos hanede minekuga tulevad peale siidisabade ka mütsid ja sallid.
Ka minu paberite kollektsiooni lisandus talvehõngu.
Marianne design sari "Winter wool"  tõstab vast kõigi nunnumeetrit.

Talvehõngused sheiker kaardid:



 Sheikeri tegemiseks kasutasin jogurtitopsi kaant, mille servad varjasin paberpaelaga.
Sheikerisse läksid mõned lumehelbed ning väikesed pärlid.

Kommentaare ei ole: