08 oktoober 2018

Need tüütud A4-d. Hoiatus, hästi palju pilte!!!!

Klassitunnistused, diplomid, aukirjad, tänukirjad,
kirjad jõuluvanale ja jõuluvana vastused,
laste joonistused ja muu pudi-padi, mida kohe kuidagi ära visata ei raatsi. 
Enamus A4 formaadis.
Varem hoidin ma neid lihtalt ühe suure plastümbriku sees voodi pesukastis.
Nüüd on nad mul korralikult sorteeritud. 








Lappan kogu seda kupatust  ja näppu satub lasteaias tehtud küsisitlusleht
On 18.02.2008 ja meie väikevend kirjutab: 
"Soovin tulevikus saada kasvatajaks, aga ema ei luba".
"Mulle meeldib mängida autodega. Ainult väikeste autodega, suurte autodega mängida ei jaksa".  
Aasta hiljem sündis meistriteos "Jänes".
Nüüd on teada, kust meie RÄNIRAHNU autorid selle,
kolinaga läbi kukkunud,
idee pihta panid.  !!
Pilt laenatud SIIT :) :)

Minu suur varandus olekski jäänudki voodi alla vedelama,
kui Natalja Jurgen poleks mulle paar ideed ette söötnud.
Tema töötoas tegime A5 formaadis dokumendi mappi,
millest kodus sai, JÄLLE, üks fotoalbum.



 Albumi lehtede vahel on kalkapaber,
millele kirjutasin mõned Karupoeg Puhhi armsad mõtteterad.





 Ja nüüd minu väike abipalve.
Ehk satub siia lehele ka mõni orhideesõber,
kes teaks öelda, mida minu laiskvorst äkki jõudsalt kasvatama hakkas.
Kas tegu on õhujuurtega või õievartega?

Palun öelge, et õievarred :) :)
Aga ei ole vist, jah?

Kommentaare ei ole: