06 oktoober 2018

Täiesti maniakaalne??

Algatuseks lepime kokku, et järgnevat teksti tuleb lugeda läbi kerge huumoriprisma :) 
Kohe kuidagi ei sooviks endale maniakaalse käsitööblogija tiitlit saada.
Vara veel, las ma arenen natuke :)

Nüüd asja juurde.
Maaniaga kaasneb reeglina mõttekäigu kiirenemine ja tahteaktiivsuse tõus.
Kui need kaks märksõna oleksid nimetatud meeleoluhäire ainukesed sümptomid, 
siis võiksin endale diagnoosi ära panna küll.

Kui nüüd natuke järele mõelda siis kattuvaid sümptomeid on veel:
eufooria
suurenenud tegutsemistung,
enesehinnangu tõus, vahel suurusmõtete tasemel.
Jeeeee, ma olen niiiii andekas :) :) 

Just sellised sümptomid tabasid mind, kui alustasin oma albumi projektiga.
Mida rohkem ma tegin, seda rohkem ka vaimustusse sattusin.
Mitte oma albumist, vaid sellest,milliseid võmalusi pakub scraapbooking.
Lõputult, oleks vaid piisavalt fantaasiat.

Kui nüüd maa peale tagasi tulla, siis tegelikult oli albumi tegu päris keeruline.
Mul puudub igasugune värvitunnetus
ja ma kipun külmi ja sooje toone kokku panema, 
mis lõpptulemusena asja ära rikuvad.
Selle albumi puhul püüdsin end vaos hoida. 

Albumi mõõdud on 20x20 cm.
Fotoraamidesse sobivad 10x10 suurused pildid.























Lõpetuseks üks tegelane, kes on veendunud, et teda kohe mitte keegi ei näe.
Gotcha!

Kommentaare ei ole: