29 oktoober 2018

Istun lumes, märg on roosa kleit.

Tegemist on lõpufraasiga Doris Kareva luuletusest  "Lumi sajab".

Mina lippaksin veel mõnuga plätudes ja roosas kleidis ringi aga midagi pole teha, 
taevast kukub juba alla esimesi märke saabuvast talvest.

Üks positiive asi ikkagi on. 
Kuniks keha ja meel harjuvad saab nautida  ühte lisatundi und.
Paari päevaga on see meelepete küll oma lõpu saanud, kuid mõnus on ikkagi. 

Pööran siis minagi oma pilgu talve poole ja  toon oma töödesse natuke talvehõngu.
Veel täiesti "toored" lumehelbed batik glass tehnikas.



                           Varsti sulgub ahju kaas ning ca 15 tundi kuumust teevad oma töö. 
                                               ( Fotod on tehtud Narva Käsitöömajas.)  
Ma pole nii ammu ühtegi laternat teinud,
 aga kui ma märkasin Bauhofis NEID laternaid olin ma müüdud.
Tavaline klaas lendas prügikasti ja asemele tuli tõeline talv. 

 Kaunistusted on kinnitatud laternale magnetiga,
nii saab neid vajadusel lihtsalt eemaldada.











 Hommikul ootas mind köögi aknal aga üks nukker lumikelluke :) 
Kevad võiks tulla, saaks roosa kleidi taas selga.
Jälle tuli üks pildirohke postitus.
Teisiti ma vist ei saagi.
Kannatage ära, eks!

Kommentaare ei ole: