05 november 2018

Jälle nad jooksevad! Taas taaskasutus :)

Sukasilmad noh.
Neid jooksvate silmadega sukkpükste ei tasu aga prügikasti saata.
Tuunime nendega parem pudeleid! 

Lihtne isetegemine, natuke omamoodi kingiidee.
 Kolm õde:
Natuke härmas purpurpunane armastus.
Kuldne sügis.
Kärekülmad tuisutuuled.
 
 Ma sain oma brusho kristallvärvid ja embossingu pliiatsid kätte!!!!
Ma olen nüüd mõned päevad nendega möllanud ja katsetanud
ja väga, väga rahule jäänud.
Natalja (tark naine) pani südamele,
et pakendeid pole mõtet eriti kaunistada,
sest mida teeb inimene tavaliselt pakendiga?
Viskab ära.
Seega ei hakanud ka mina oma šokolaadiümbistega eriti vaeva nägema :)
 Pudelitel kasutasin krunti, klaaspärlitega struktuurpastat, ja metallic akrüüli.
Natalja Jurgensi töötoas kaunistasime tühje pudeleid ja natuke teisel viisil.
No mina kingiks teistele ikka täis pudeleid , mida oleks ilus vaadata,
kuid, mis veelgi tähtsam,
lihtne avada, ilma, et välimus kannataks.
 Kalligraafia kursus vist igatseb minu järele!
Embossingu pliiats  ja must embossingu pulber.
Selle peaaegu nähtamatu pliiatsiga on ikka jube raske kirjutada ja, mis kõige kurvem,
igasugune vigade parandamise võimalus puudub.
Aga noh, harjutamine pidi ju meistriks tegema :)
 Ja nüüd ma tean, miks ei tasu kasutada valget brusho kristallvärvi :P

Kommentaare ei ole: