25 veebruar 2019

Savi on kass ja klaas on koer ja üks rebane on ka :)

Selline kummaline postituse pealkiri, kuid minu arvates nii ongi.
Ma küll alles alustan savi hingeelu tundma õppimist, 
aga olen juba nii mõndagi kõrva taha pannud. 
Savil on oma iseloom, oma mälu ja oma tahe.  
Savi võib kätte maksta, kui tema vastu vähest austust üles oled näidanud.
No kass, mis kass.
Minule, kui koerainimesele, natuke aukartust äratav, 
kuid siiski põnev ja lõputult võimalusi pakkuv. 

Jaanuari viimasel päeval tegelesime koolis angoobidega.
Sai ise savimassi tehtud ja pigmendiga toonitud. 

Pintslimaal.

Sgrafito
Šablooni kasutamine.

Marmoriseerimine.
Oma peres olin mina ainus, kes nägi sellel taldrikul leekivpunaste juustega kummitust 
öises taevas ringi tuiskamas. 
No on ju ?
Selle tehnika osas on minu konspektis auk.
Oli vist nõelatehnika.
Järelvalveametnik kvaliteedikontrolli tegemas. 
Kui uudishimu tappis kassi siis uudishimu jätab ükskord selle koera ninast ilma.
No pole kohta, kuhu meie koer oma nima ei topi.
Korra juba sai rästikult oma palga, aga ei, ikka ei õpi :) 
Lõppu paar kohustuslikku looduspilti ikka ka :) 

6 kommentaari:

evegr ütles ...

Nii palju uut, oled ikka usin õpilane ja need võõrsõnad. Mulle meenutab üks taldrik kooki, mille peale sai kahvliga muster tehtud. Lemmik ongi see leekivpunaste juustega, ma ütleks haldjas. Igatahes rebasele meeldivad ka!

MO isetegemised ütles ...

Aitäh Eve! Nüüd, kui sa ütled siis tuleb meelde küll sellise mustriga kook. Oli äkki sebrakook?Ja kohvi-piimavahule tehakse sama moodi kujundeid.

Malle ütles ...

Minu lemmik on igatahes rebane! :) Ja seejärel roosiline taldrik!

MO isetegemised ütles ...

Malle, sama siin :)

Anneli T ütles ...

Aga mulle meeldis kuivanud kõrtega kauss :)

MO isetegemised ütles ...

Aitäh, ja see on ka minu järgmine lemmik :)