29 jaanuar 2019

Kord kärss kärnas, siis jälle maa külmund.

5. veebruaril algab Hiina kalendri järgi kollase sea aasta. 
Sirvisin kergelt neid horoskoope ja üldiseloomustusi.
Oi, mida kõike meile kokku lubatakse.
Inimesed muutuvad rõõmsameelseteks, hakatakse teistesse sõbralikult suhtuma, 
aasta tuleb harmooniline, viljakas, 
välditakse konflike ja kõik tundub ilusam kui varem. 

Eks siis aeg näitab, milline see aasta tuleb, 
kas Hiina sea rõõsa ja roosa või meie oma Eesti kärnas ja külmunud :) 


  No praegu on küll maa külmund :P 
 Hobustest ega nende kasvatamisest ei tea ma suurt midagi. 
Seega puuduvad mul ka igasugused teadmised hobuseraudadest.
Minu suureks üllatuseks oli, et kõik hobuserauad ei seisagi laua peal püsti. 
Kui nüüd mõelda, siis ei peagi ju seisma. 
Nende otstarve on hoopis teine. 
Ja nüüd ongi nii, et mul on kodus paras ports mitteseisvaid hobuseraudu. 
Mulle isiklikult meeldivad laual seisvad rohkem, 
kuid ka keti otsa riputatuna on võimalik neile oma koht leida. 
 Seda vana kõutsi olen ma ka varasemalt teinud. 
Tol korral oli tegu klaasisulatusega ja välja tuli ta mul päris lahe: 



Hea, kui sul on üks pisike põrsas,

või siis näiteks dresseeritud konn.
Aga kusagil kummuti nurgas,
olgu sul pisike karvane õnn! 


Kommentaare ei ole: