22 jaanuar 2019

Siit leiab kõike: mesilasi, päevitajaid, ühe punapea ( või äkki kaks ) ja muidugi palju lund.

Tuleb taas üks pildirohke postitus :) 
Kas teadsite, et mesilane on ainus putukas, kes toodab toitu, mida söövad ka inimesed. 
Seekord on minu blogis lausa mesilaste ja meekärgede uputus.
Sattusin natuke liialt hoogu:) 
 
 Maja trepilt vaatab mulle vastu selline vaatepilt.
Kaks tegelast võtavad päikesevanne.
On ennast mõnusalt sisse seadnud ja ei huvita neid ei tuisutuuled ega talvekülm. 
Loodan, et naabrimeese ei pahanda, et ma omavoliliselt tema mõnulejaid pildistasin. 
Ühe tegelase tabasin veel tegutsemas. 
Üle mitme, setme aasta kuulsin linnamüras rähni toksimist ja täitsa meie oma aias.
Paar päeva tagasi oli kohalikus lehes uudis, et Jõhvi pidavat olema kõige lumerikkam koht Eestis.
Kui nüüd õieti mäletan, siis lumekihi paksuseks mõõdeti 52 cm. 
No see ilu tuleb ju tulevaste põlvede tarbeks kuidagi jäädvustada. 
Ühtlasi on jäädvustamist väärt ka meie lemmiku talverõõm.
Minu "suurepärase" operaatoritöö lõpetas kõne tütrelt:
"Ema, ma vaatasin arvutist neid rähni pilte, mis sa tegid.. 
Äkki värviks mu juuksed punaseks? Äh?"

Kommentaare ei ole: